1 1 1 1 1 Rating 4.50 (2 Votes)

PROCES VERBAL PRIVIND SOLUTIONAREA CONTESTATIEI CANDIDATULUI NICOLESCU EMILIAN


            Avand in vedere consemnarile comisiei de concurs in raportul final, comisia de solutionare a contestatiilor a analizat raspunsurile oferite de candidat, notarea acordata de membrii comisiei de concurs si raspunsurile corecte ce rezulta din bibliografie.
           Intrucat interviul a continut intrebari de ordin tehnic si medical, comisia de solutionare a contestatiilor a analizat separat aceste raspunsuri.

     Candidatul a ales subiectul numarul 10 la partea tehnica.
La prima intrebare de pe bilet raspunsul candidatului nu a fost in totalitate corect, acesta adaugand si elemente gresite.
La a doua intrebare de pe bilet raspunsul candidatului a fost gresit.
La ultima intrebare raspunsul candidatului a continut 80% din elementele ce trebuiau mentionate.
Avand in vedere cele mentionate mai sus comisia de solutionare a contestatiilor apreciaza notarea corecta primita pentru subiectele tehnice.

Candidatul a ales subiectul numarul 7, iar subiectul numarul 20 a fost obligatoriu pentru toti candidatii, la partea medicala.
Subiectul nr.7
Candidatul doar a enumerat cateva dispozitive pentru imobilizarea coloanei
(guler vertical, vesta ked, targa cu lopeti cu centuri de siguranta, fixator, bord)
-    Denumire corecta guler cervical
-    Nu a detaliat tipurile de gulere ( reglabile, monobloc din 2 bucati)
-    Nu a prezentat gulerul cervical reglabil (cel folosit in prezent). Nu a descris cum se monteaza.
-    Nu a prezentat avantajele acestui guler
-    Nu a prezentat greselile montarii lui. Nici pentru celelalte tipuri de gulere nu a dat explicatii.
Targa lopata
-    Nu a prezentat elementele componente
Salteaua Vacum
-    Nu a mentionat-o
Ked
-    Nu mentionat utilitatea lui, caracteristicile acestuia
-    Nu a mentionat ordinea montarii centurilor
-    Nu a mentionat targa de coloana tip Baxtrap
-    Nu a specificat bordul de lemn
Subiectul nr.20 (RCP-BLS)
-    Nu a verificat starea de constienta a victimei prin stimuli tactili, verbal, durerosi
-    Nu a chemat ajutor sunand la 112
-    A deschis calea aeriana fara sa denumeasca metoda si nu a specificat metoda de deschidere aeriene in trauma
-    Nu a verificat respiratia prin metoda privesc, ascult, simt
-    Nu a determinat locul de efectuare a compresiilor toracice
-    Nu a descris tehnica compresiilor. A efectuat 30 compresii cu 2 ventilatii
-    Nu a descris verificarea pulsului carotidian dupa primul minut si apoi la 2-3 min
-    Nu a verificat prezenta semnelor circulatiei (puls carotidian, tuse, miscari) si nu a specificat cat timp se cauta pulsul
-    A gresit facand resuscitarea pana la 40 min
-    Nu a mentionat cand se opreste cu resuscitarea.
Avand in vedere cele mentionate mai sus comisia de solutionare a contestatiilor apreciaza notarea corecta primita pentru subiectele medicale.
    La inchiderea acestui proces-verbal comisia de solutionare a contestatiei concluzioneaza faptul ca punctajul obtinut de candidat a fost corect si respinge contestatia formulata de petent ca fiind neantemeiata



COMISIA:

     Presedinte: Ing.Papandreia Marinel – Director Tehnic

     Membrii: Ing.Mihai Lucian – sef serv.cladiri
                      Dr.Iordache Diana – medic primar

     Secretar: Ref. Gheorghe Cornelia – secretar

     Observator: Rotaru Marian - reprezentant sindicat Operativ TESA


Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
Our website is protected by DMC Firewall!