1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.

 

 

La începutul ședinței s-a analizat prezența la ședință și s-a revenit cu precizarea că este obigatoriu ca pe perioada concediilor de odihnă sau din alte motive de absență a medicului sau asistentului coordonator al substației, înlocuitorul să participe la ședințe.

Cele 100 de posturi primite de către Serviciul de Ambulanță București Iflov au fost scoase la concurs . După prima serie de examene au rămas neocupate aproximativ 10% din posturi, astfel că începând de săptămâna viitoare pentru posturile rămase neocupate să se organizeze altă serie de examene pâna la ocuparea tuturor posturilor.

Toți asistenții debutanți admiși în urma concursului de ocupare a posturilor libere vor lucra pentru început pe echipaje cu medic de tip C. Asistenții de pe echipajele de tip C vor lucra pe echipaje de tip B2.

Șoferii nou angajați vor participa la un curs de instruire în vederea cunoașterii aparaturii medicale de pe ambulanțe, și a altor cunoștințe specifice ambulanței, necesare desfășurării activității curente conform postului pentru care au fost angajați.

De asemenea asistenții nou angajați vor participa la cursuri suplimentare de ALS pe o perioadă de 3 zile și vor face curs de folosire a aparaturii medicale.

S-a adus la cunoștința personalului despre obligativitatea obținerii Certificatului de conformitate comportamentală la fiecare 6 luni de activitate.

S-a analizat modul de utilizare și întreținere a apaturii medicale din ambulanțe.

S-a discutat despre modul de desfășurare a Concursului de Ambulante la nivel național.

S-a adus la cunostința tuturor că angajații noi au o perioadă de probă cuprinsă între 30 și 90 de zile în funcție de postul ocupat, perioadă în care vor fi instruiți și evaluați permanent; asistenții vor avea și un carnet de pregătire profesională în care se va nota toată activitatea, astfel că după perioada de probă se fie evaluați și să se stabilească dacă sunt potriviți pentru activitatea din cadrul Sabif.

Începând cu data de 01-10-2019 eșalonat vor fi înlocuite anvelopele de vară cu cele de iarnă, primele vor fi mașinile noi, apoi cele vechi.

S-a discutat situația parcului auto.

S-a discutat situația personalului și a concediilor medicale.

Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.

În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
Our website is protected by DMC Firewall!