1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Procesul verbal al şedinţei din data de 11-10-2019

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.

La începutul ședinței s-a discutat despre ambulanțele avariate ca urmare a accidentelor auto.
Deasemenea s-a discutat despre starea aparaturii medicale din dotarea ambulanțelor și despre modul de utilizare și întreținere a aparaturii medicale.
S-a discutat de nota de servici transmisa legat de modul de completare a transmisiilor de date , astfel incat sa se poata tine evidența transmisiilor de date reușite și nereușite.

Un alt subiect abordat a fost despre modul de completare a datelor din fișa de prespital în aplicația de Resursa Mobilă pe tableta existentă în dotarea echipajelor de urgență și a echipajelor de consultații ce lucrează pe ambulanțe ce au în dotare tableta.

S-a reamintit că angajații noi au o perioadă de probă cuprinsă între 30 și 90 de zile în funcție de postul ocupat, perioadă în care vor fi instruiți și evaluați permanent; asistenții vor avea și un carnet de pregătire profesională în care se va nota toată activitatea, astfel că după perioada de probă se fie evaluați. La finalul perioadei de probă se va face o caracterizare și o evaluare a personalului nou angajat.

S-a analizat modul în care a decurs instruirea asistenților si ambulanțierilor nou angajați.

S-a anunțat scoaterea la concurs la încă 8 posturi de asistenți medicali.

S-a reamintit participantilor despre obligativitatea obținerii Certificatului de conformitate comportamentală la fiecare 6 luni de activitate.

S-a discutat starea parcului auto și a modului în care s-a desfășurat înlocuirea avelopelor de vara cu cele de iarnă pînă în acest moment.

S-a anunțat programul pentru urmatoarele ședințe ce urmează a avea loc la substații.

Alt subiect a fost despre problemele aparute la nivelul substatțiilor și la modul de rezolvare a acestora.

S-a discutat dspre obligativitatea personalul de ași efectua zilele de concediu aferent anului 2019 pana pe data de 22 decembrie astfel incat sa nu se intre cu restante în anul urmator.

Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.

În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
Our website is protected by DMC Firewall!