1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Procesul verbal al şedinţei din data de 31-10-2019

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General  Dr. Grasu Alis. 

 

La începutul ședinței s-a discutat despre modul de acomodare și modul de lucru al noilor angajați. După o lună de activitate a noilor angajați se vor face caracterizări ale acestora. După data de 15 noiembrie se vor face evaluări noilor asistenți din cele doua cursuri la care au participat la începutul activității la SABIF.

S-a reamintit obligativitatea ca până pe data de 15 noiembrie 2019 să fie aduse toate opțiunile de concediu pentru anul 2020, astfel ca în perioada 1-15 decembrie 2019 să poată avea loc întâlniri cu coordonatorii de substații pentru rearanjarea opțiunilor de concediu. 

S-au discutat probleme organizatorice de la substații și modul de rezolvare a acestora astfel încât să se rezolve toate pâna la sfărșitul anului. 

S-a anunțat că vor reîncepe cursurile de o zi , cu prezență obligatorie de conducere defensivă. 

S-a sesizat o problemă la majoritatea ambulanțelor noi la rampe, motiv pentru care trebuiesc duse la service pentru remediere. 

S-a anuțat emiterea unei note de serviciu care să oblige medicul și/sau asistentul coordonatorul de substație și revizorul vor avea obligația să menționeze un înlocuitor atunci când pleacă în concediu de odihnă. 

S-a anunțat că au sosit uniformele noi și urmează a fi distribuite. 

S-a observat o îmbunătățire la nivelul dispeceratului la numărul de cazuri în așteptare. 

S-au analizat neconformitățile întalnite la controalele efectuate la substații. 

S-a rediscutat despre starea aparaturii medicale din dotarea ambulanțelor și despre modul de utilizare și întreținere a  aparaturii medicale. 

S-a discutat starea parcului auto și a modului în care s-a desfășurat înlocuirea avelopelor de vară cu cele de iarnă pînă în acest moment.

S-a analizat situația parcului auto. 

Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi. 

În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is a Joomla Security extension!