1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Procesul verbal al şedinţei din data de 20 ianuarie 2020


Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.

În debutul ședinței, s-au împărțit indicatorii de performanță și situația cu sancțiunile personalului operativ coordonatorilor de substații în vederea întocmirii fișelor de evaluare. Termenul limită pentru predarea acestora este luni, 27 ianuarie.
S-a făcut analiza stadiului de completare a carnetelor de pregătire profesională pentru fiecare microstație în parte.
Dr. Grasu Alis a anunțat că s-a dat o notă de serviciu prin care se cere completarea obligatorie în registrul aflat în dispecerat a transmisiilor de date, a stopurilor cardio-respiratorii intubate/neintubate. Acestea vor fi transmise prin stația radio.
Dr.Grasu Alis a anunțat obligativitatea folosirii atelelor pentru orice fel de luxații, fracturi și entorse a membrelor superioare și inferioare.
Dr. Grasu Alis a anunțat că persoanele nou angajate și aflate în perioada de probă trebuie să prezinte caracterizarea de la șeful de echipaj cu care a lucrat în cele 3 luni.
S-a luat în discuție situația mașinilor aflate în service. În prezent în atelierul propriu se află 10 autosanitare.
S-au discutat probleme administrative ale microstațiilor.
S-a constatat faptul că unele boxe termice de la autosanitare de tip C nu funcționează corespunzător.
Managerul General a cerut tuturor medicilor coordonatori de Substații, asistenților coordonatori și revizorilor să ia toate măsurile care se impun astfel încât să se asigure în condițiile cele mai bune asistența medicală de către echipajele SABIF în perioada sărbătorilor.
Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.
În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is a Joomla Security extension!