1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Procesul verbal al şedinţei din data de 31 ianuarie 2020

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.

În debutul ședinței, Directorul Medical, Dr. Toza Mihaela, a împărțit coordonatorilor de substații planul de pregătire profesională.
A sosit raportul de control de la DSU efectuat anul trecut în perioada iulie-august 2019.
Dr. Grasu Alis a anunțat că raportat la perioada 6-18 ianuarie, în ultimele 8 zile au crescut cazurile de febră cu 174%.
Pentru potențialele cazurile de coronavirus s-a repartizat ambulanța B-76-SSO, de tip B2, echipată corespunzător.
Au fost distribuite procesele verbale de instruire a personalului operativ. Procesele verbale se vor completa și se vor preda până pe data de 15 februarie, urmând a fi întocmite lunar.
S-au discutat probleme administrative ale substațiilor precum și situația întocmirii și predării fișelor de evaluare.
S-a anunțat că în următoarele 3-4 zile vor fi achiziționate costume de protecție pentru ncoronavirus, mănuși lungi (până la ½ a antebrațului) și mască FFP3 care se vor folosi doar la nevoie.
Managerul General a cerut tuturor medicilor coordonatori de Substații, asistenților coordonatori și revizorilor să ia toate măsurile care se impun astfel încât să se asigure în condițiile cele mai bune asistența medicală de către echipajele SABIF în perioada sărbătorilor.
Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.
În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd