1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Procesul verbal al şedinţei din data de 24-07-2018

Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.
La inceputul sedintei s-a analizat activitatea fiecarei substatii SABIF, s-a pus accent pe respectarea ordinii si disciplinei la locul de munca si in teren.
S-a discutat despre starea EKG -urilor care sunt in dotarea ambulantelor si a aparatelor Corpulus.
Alta problema dezbatuta in sedinta a fost aceea a uniformelor si a centralizarii masurilor pentru uniformele noi.
S-a discutat despre aniversarea, cu ocazia împlinirii a 112 de existenţă a Serviciului de Ambulanţă Bucureşti - Ilfov (SABIF) – si anume organizarea de luni până vineri, între orele 10,00 - 17,00, a "Săptămânii Porţilor Deschise. Persoanele interesate vor putea vizita sediul central al SABIF, unde vor primi informaţii despre istoria Serviciului de Ambulanţă şi despre tehnicile de resuscitare care salvează vieţi. De asemenea, în cadrul acestui eveniment, respectând regulamentul, există şansa pentru doritori de a asista la rezolvarea unor cazuri împreună cu un echipaj de pe Ambulanţă, trăind astfel o experienţă inedită alături de medici şi de asistenţii medicali.
S-a analizat situatia ambulantelor cu probleme tehnice si a celor aflate in service pe fiecare substatie .
S-a analizat prezența personalului la cursurile de pregătire profesională.
Managerul General a reamintit fiecărui coordonator de substație că trebuie să se implice activ în pregătirea profesională a personalului din subordine.
S-a reamintit obligativitatea completării fișei prespitalicești pe tabletă și nu doar a timpilor de lucru; s-a reamintit de asemenea necesitatea adoptării unei atitudini corespunzătoare la locul de muncă privind atitudinea față de pacient.
Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.
În finalul şedinţei au vost vizate caietele de control de la microstaţii.

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd