1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Procesul verbal al şedinţei din data de 11-09-2018

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General  Dr. Grasu Alis.

D-na Manager a adus la cunostință faptul că a crescut numărul de solicitări în ultima perioadă, personalul fiind insuficent pentru rezolvarea cu promptitudine a tuturor cazurilor.

În consecință s-a solicitat ca personalul să răspundă mai bine la solicitarea de a efectua gărzi suplimentare, deoarece în prezent răspund solicitării aceleași persoane.

S-a constatat și o creștere alarmantă a numărului de concedii medicale  în cursul lunii iulie și august. Personalul a fost atenționat să anunțe orice absență șefului ierarhic (Director Medical, Asistent Șef sau Director Tehnic, după caz), în momentul când s-a îmbolnăvit. Cu excepția situațiilor de urgentă majoră, anunțul trebuie să fie facut cu cel puțin 10 ore înainte de începerea programului pentru a se putea chema personal la tură suplimentară în timp util.

A fost analizată situația mașinilor aflate în service. Din 39 de mașini defecte, 9 vor ieși astăzi din service, urmând să rămână 30 de mașini.

Din primul  lot de ambulanțe noi ce vor fi livrate, fiecare substație mare va primi câte 2 mașini, iar în caz ca lotul va fi mai mare va primi și fiecare substație mică câte una.

Se încearca achiziționarea după modelul nou de ordin a echipamentului complet de iarnă/vară, astfel încat să se achiziționeze produse de cea mai buna calitate (cel mai bun raport preț/calitate).

Doamna Manager a anunțat că până la sfârșitul lunii septembrie se va face mutarea dispeceratului SABIF în noul Centru Integrat Unic din Cotroceni; au fost puse în discuție măsurile luate în privința personalului, a uniformelor achiziționate și a dotării spațiilor ce ne revin.

Au mai fost discutate problemele administrative din Stația Centrală și Substații.

Au fost solicitate cadrelor medicale care vor prezenta lucrări la Conferința de Urgență să aducă un rezumat al lucrării și li s-a atras atenția ca până la sfârșitul lunii trebuiesc terminate. Persoanelor care vor sa participe la Conferință li se va deconta taxa de participare în limita fondurilor alocate.

Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.

În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is a Joomla Security extension!