1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Procesul verbal al şedinţei din data de 24.07.2019

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.

La începutul ședinței s-a discutat despre monitorizarea si verificarea activității din substații de catre șefii de substații. Se vor verifica echipajele, inscripționarea truselor , completarea acestor cu medicamentele și materialele sanitare consumate , verificarea echipamentului utilizat de către echipaje , curățenia din ambulanțe.
S-a reamintit Șefilor de substații că au obligația sa urmărească ambulanțele cu probleme și să se implice in rezolvarea defecțiunilor acetora.
S-a reamintit că de Ziua Ambulanței, la Oradea, Sabif va avea o delegație care va reprezenta instituția la aniversarea organizata la nivel național.
Începând cu data de 1 iulie 2019 toate fișele de activitate zilnică (FAZ) a foilor de parcurs vor fi comparate și verificate cu evidențele din cadrul aplicației AROBS. Pontajele și închiderile de foi de parcurs se vor face numai după aceste verificări cu aplicația AROBS.
S-a dat notă de serviciu ca toate operatoarele, făra excepții, să preia apeluri în intervalul 18:00 – 21:00. În fiecare zi se va monitoriza si analiza activitatea de preluare de apeluri, astfel ca timpul de răspuns ca fie redus până la cîteva secunde (5 maxim 10 secunde).
S-a analizat activitatea în două cazuri în care echipajele au avut o evaluare a pacienților exemplara , actiunilor lor ducand la salvarea pacientilor.
Din cauza unor probleme administrative la nivelul Primăriei Municipilui București nu se fac reparații la ambulanțele aflate in garanție , primite de la PMB.
Deasemenea s-a discutat despre uniformele noi , care vor fi achiziționate in baza ordinului de ministru ca si țesatura, culoare și însemne. Din momentul primirii uniformelor noi, cele vechi , fără excepție vor fi predate la magazie.
S-a analizat situația actuală a mașinilor si a problemelor aparute.
S-au discutat probleme administrative de la substații.
D-na director medical a anunțat echipajele că trebuie să raporteze către dispecerat (pe stația radio) atunci când au cazuri de pacienți deshidratați și cu lipotimie pe care i-au transportat în UPU, pentru raportarea ce trebuie făcuta zilnic la DSPMB.
Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.
În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd